2011年6月17日星期五

Engagement..♥♥♥

It is going to be a long long post..  :)  
First of all, I wanna say thank you for those who attend my engagement...^^ 
尤其是那些特地从大老远赶来参加还有特地拿假来参加的..
你们的祝福我收到啦~! 谢谢哦~

shy..><





我们的结婚证书.. :D

我的亲爱的婆婆



我的爸妈和我老公的爸妈 :)

我的家人


我的亲戚们~

我的朋友们~





Jenny and I..

Eishan and I..








没有评论:

发表评论